Barion Pixel
+36 70 600 0399/ info@zsoszbo.hu

Szállítási feltételek

SZÁLLÍTÁSI FELTÉTELEK


Termékeink átvételére többfajta fizetési és szállítási mód választható Magyarország területén belül:

Szállítási módok:

GLS Futárszolgálat:

A www.zsoszabo.hu oldalon megrendelt termékeket a Szabó Zsolt E.V. megbízott partnere, a GLS Hungary Kft. (továbbiakban GLS) szállítja házhoz Magyarország egész területén. A kiszállítási díj 50000 Ft alatti vásárlás esetén 3500 Ft, 50000 Ft feletti vásárlás esetén INGYENES..

A megrendelt termékeket a GLS feladástól számított 1-3 munkanapon belül megkísérli házhoz szállítani a megadott szállítási címre. Az 1-3 munkanapon belüli szállítási határidő csak akkor érvényes, ha a megrendelő elérhető az általa megadott szállítási címen a szállítás napján.

A szállítási díj két kézbesítési kísérletet tesz lehetővé, amennyiben az első kézbesítés nem volt sikeres, a GLS futár írásos értesítőt hagy a címzettnél. Ha a címzett nem jelentkezik a GLS futárszolgálatnál, a futárszolgálat 5 napon belül még egyszer megkíséreli a csomag kikézbesítését. Ha ez alkalommal sem sikerült a kézbesítés, akkor visszaszállítja a csomagot a  Szabó Zsolt E.V-nek. Ebben az esetben ügyfélszolgálatunk felveszi Önnel a kapcsolatot.

GLS Csomagpont:

Lehetőség van a csomagot a GLS által megadott, országszerte működő GLS CsomagPontok valamelyikén átvenni. A megrendelés folyamán be lehet állítani, hogy mely GLS CsomagPontra küldjük a csomagot. A megrendelők kényelmesen és saját időbeosztásuk szerint vehetik át az árut a GLS CsomagPontokon keresztül, ahol a készpénzes fizetés biztosított. A GLS CsomagPontos átvétel díja 50000 Ft alatti rendelés esetén 1290 Ft, 50000 Ft feletti rendelés esetén ingyenes.

A GLS CsomagPontok jól megközelíthető helyeken találhatók, például bevásárlóközpontokban, benzinkutakon, könyvesboltokban vagy egyéb forgalmas üzletekben. A legtöbb hosszú nyitva tartással, akár hétvégén is várja a csomagot átvenni vagy feladni kívánó ügyfeleket. GLS e-mail vagy SMS értesítőt küld a címzettnek az áru kiszállításáról. A vevő 5 munkanapon belül, bármikor átveheti a csomagot, figyelembe véve a GLS CsomagPont nyitva tartási idejét.

GLS Csomagautomata:

A GLS rendelkezik az egyik legnagyobb csomagautomata hálózattal Magyarországon, mintegy 1300 GLS Automata érhető el országszerte. Átvételi díja 50000 Ft alatti vásárlás esetén 790 Ft, 50000 Ft feletti vásárlás esetén INGYENES.

A GLS Automaták döntő többsége 0-24-ben elérhető, így ennek és a frekventált elhelyezkedésüknek köszönhetően munka előtt, vagy akár munka után is átvehető a csomag. Ha zsúfoltak a napjaid, nem látod előre, hogy mikor tudsz a csomagért menni, kérd GLS Automatába! A kézbesítés napjától számítva még további 7 napig tárolják a csomagot, melyről értesítenek is.

Utánvétes rendelés esetén a GLS automatánál csak bankkártyával lehet fizetni, készpénz fizetésre lehetőség nincs!

MPL Futárszolgálat

Kényelmes és egyszerű csomagátvételi lehetőség országos lefedettséggel. Az MPL (Magyar Posta Logisztika) által szállított csomagok kiszállítási díja 50000 Ft alatti vásárlás esetén 1990 Ft, 50000 Ft feletti vásárlás esetén INGYENES.

A megrendelt termékeket az MPL feladástól számított 1-3 munkanapon belül megkísérli házhoz szállítani a megadott szállítási címre. Az 1-3 munkanapon belüli szállítási határidő csak akkor érvényes, ha a megrendelő elérhető az általa megadott szállítási címen a szállítás napján.

Személyes átvétel üzletünkben:

A megrendelt csomag személyesen is átvehető bTiszakécskei üzletünkben.
Címünk: 6060 Tiszakécske, Kőrösi  u 32.
Nyitva tartás: hétfő-péntek: 8.00 – 17.00 Szombat 8:00-12:00

Személyes átvétel esetén négyféle módon lehet fizetni:

  1. Az online megrendelést követően online bankkártyás fizetési móddal átvétel előtt kiegyenlíteni a rendelés végösszegét.
  2. Az online megrendelést követően átutalással, az átvétel előtt kifizetni a rendelés végösszegét.
  3. A telephelyünkön a rendelés átvételekor (adás-vétel) készpénzzel fizetni.
  4. A telephelyünkön a rendelés átvételekor (adás-vétel) bankkártyával fizetni.

Fizetési módok:

Utánvét:

Amennyiben a rendelés értékét a csomag kézhezvételekor szeretnéd kiegyenlíteni, akkor válaszd a "Készpénzben átvételkor" fizetési módot. Az utánvétnek NINCS plusz költsége.

Bizonyos esetekben az utánvét nem feltétlenül jelenti kizárólag a készpénzes fizetést. Például személyes átvételkor Központunkban, GLS futárszolgálatos kiszállításkor és megjelölt GLS csomagpontokon bankkártyával is lehet fizetni átvételkor.

Bankkártyás fizetés:

Bankkártyás fizetéskor átirányítunk a Barion fizetőoldalára, és a fizetés közvetlenül a Bank által üzemeltetett, a nemzetközi kártyatársaságok szabályai és biztonsági előírásai szerint működő oldalon történik. A megrendelés véglegesítése után láthatod majd a linket, ahol online kiegyenlítheti rendelését bankkártyával, így a futárnak már nem kell fizetned.

Minden esetben kérjük, hogy ellenőrizd a végösszeget és a rendelésed tartalmát fizetés előtt! A kifizetett rendeléseken módosítani már nem tudunk, csak visszautalni ellenőrzés után a fizetett összeget és új rendelést fogadni.  

Bankkártyás fizetés során a következő típusú bankkártyákat használhatod: VISA, VISA Electron, V-Pay, MasterCard, Maestro és JCB.

A bankkártyás fizetés során a bankkártyáról leolvasható adatokat kell a Barion online fizetőoldalán megadnod, az alábbiak szerint:
1. kártyaszám (a kártya előlapján szereplő, 13-19 jegyű szám)
2. lejárati dátum (a kártya előlapján dombornyomással vagy nyomtatással szereplő, hh/éé formátumú szám)
3. érvényesítési kód (a kártya hátlapján az aláírás panelen található számsor utolsó három jegye)

A fizetés ezek után a "Fizetem" gomb megnyomásával történik meg.

A kártyás vásárlás sikerességéhez szükséges, hogy:

  • Csak VISA, VISA Electron, V-Pay, MasterCard, Maestro vagy JCB kártyát használj a fizetéshez!
  • A számládon legyen mindig a vásárlás értékének megfelelő fedezet!
  • Pontosan add meg a kért kártyaadatokat!
  • Figyelj arra, hogy kártyád ne legyen lejárva!
  • A fizetés csak a "Fizetem" ikonra történő kattintással indul el.

Bankkártyás fizetés esetén Szabó Zsolt E.V. ellenőrzi a vásárolt termékek ellenértékének a beérkezését és csak a pontos összeg beérkezése után kezdi meg a megrendelt termékek csomagolását, és azok átadását választott szállítócég részére vagy készíti elő a telephelyen való átvételre. Szabó Zsolt E.V. az összeg beérkezését követően e-mailben értesíti a megrendelőt az online bankkártyás fizetés sikerességéről és az átvétel részleteiről.

Banki átutalás:

A termékek ellenértékét banki átutalás útján is lehet rendezni. Az átutaláshoz szükséges adatok:
Kedvezményezett bankja: MBH Bank
Kedvezményezett neve: Szabó Zsolt E.V.
Adószám: 52244531-2-23
Nyilvántartási szám 4618402
Kedvezményezett számlaszáma: 51700186-11129936

Banki átutalásos fizetés esetén Szabó Zsolt E.V.. ellenőrzi a vásárolt termékek ellenértékének a beérkezését és csak a pontos összeg beérkezése után kezdi meg a megrendelt termékek csomagolását, és azok átadását választott szállítócég részére vagy készíti elő a telephelyen való átvételre. Ha a fizetés során valamilyen problémát észleltél (pl. megszakadt az internetkapcsolat), és emiatt bizonytalan vagy a kifizetés sikerességében, kérjük, vedd fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal a info@zsoszabo.hu oldalon.

A banki átutalások lekönyvelése 1-3 munkanapot vehet igénybe, ezután indul csak meg a rendelés feldolgozása, összekészítése.

Általános rendelkezések:

Szabó Zsolt E.V. a megrendelést követően a megadott e-mail címre visszaigazolja a megrendelést.

Megrendelő tudomásul veszi, hogy amennyiben a megrendelését a Szabó Zsolt E.V. készlethiány vagy egyéb ok miatt nem tudja 5-10 munkanapon belül teljesíteni, erről tájékoztatja a Megrendelőt.

A Megrendelő az átvétel időpontjáig bármikor jogosult a megrendelését visszavonni.

Amennyiben a Megrendelő a csomag átvétele után szeretne a csomag tartalmát illetően panasszal élni, azt az átvételt követő 3 munkanapon belül teheti meg írásban a info@zsoszabo.hu e-mail címre küldve, vagy telefonon +36 70 6000 399

Hibásan/hiányosan kaptam meg a csomagomat! Hogyan tudom ezt jelezni?

Mindent megteszünk, hogy a rendelésedet nem csak gyorsan, de pontosan is készítsük össze számodra. Sajnos hibák a legszigorúbb ellenőrzések mellett is előfordulhatnak, ezért elnézésedet kérjük! Arra kérünk, hogyha hibás csomagot észleltél, elsőként mindenképpen ellenőrizd a visszaigazoló e-mailedet, hogy a rendelés és a csomag tartalma egyezik-e!

Akkor lehetsz benne biztos, hogy nem azt kaptad, amit rendeltél, ha a csomagban lévő számla tételei nem egyeznek a kapott termékekkel. Ebben az esetben minél hamarabb, legkésőbb a kézhez vételtől számított második munkanapig (tehát pl. ha hétfőn vetted át a rendelést, legkésőbb szerdán) jelezd nekünk a hiányt a +36 70 6000 399-es telefonszámon vagy az info@zsoszabo.hu címen!

A hiányt/hibát csak olyan esetben tudjuk elfogadni, ha fényképpel igazolod, hogy rossz vagy kevesebb terméket kaptál, mint ami a számlán van. Hiányos termék esetén kérjük fotózd le a dobozt is, amiben érkeztek a termékek, a doboz mérete ugyanis információ-értékkel bír számunkra. Határidőn kívül, vagy fénykép hiányában sajnos nem tudjuk ellenőrizni felvételeinken, hogy valóban hibásan kaptad-e meg a csomagot.